CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

17 October 2012

Asal cerita pasal seks je, orang akan teruja...

Unknown | 21:23 |
Salam sejahtera ke atas sekalian kamu...

Akhirnya, berjaya menjengukkan diri kat blog nih, huk hukkk.. tapi tak la sampai bersawang, sebab baru beberapa hari je blog ni ditinggalkan sendiri tanpa sebarang anak-anak tulisan-tulisan baru. kesyiaaann~

Ni ha, kenapa orang jadi eksaited sangat bila tengok, dengar, dan baca berkenaan isu seks? okeyh, saya tahu itu lumrah, tapi haruskah sampai datang eksaited tu? teruja sampai tahap petala ke lapan? oh, sebab tu terjadinya macam-macam kes dan maksiat yang tersandar dengan isu seks ni. kebanyakan adalah gara-gara "eksaited terlampau" dan kekurangan "daya pendinding" dalam diri. selain itu, faktor luaran seperti etika "pakaian moden" dengan aksi pembunuhan kelucahan melampau, tak cukup kain, sarung biji nangka, antara penyumbang gejala hidup yang maksiat dan sangat tidak sihat.

ber-baby ber-abang la sangat kan..
Ye, kita umat akhir zaman. dunia semakin tua dan nazak. semakin lama, kiamat mendekat. semakin juga maksiat melata, jenayah tak kira masa, tempat, keadaan dan siapa pun.
berpunca dari satu perkara, automatiknya akan ada food chain reaction. yes, chain reaction, dalam bahasa korea bererti kesan berantai. tapi ini takde kaitan dengan surat berantai!
chain reaction yang macam mana? fikir-fikirkan sendiri, dan selamat bermuhasabah diri.

hasil "nakal dan manja" baby-dan-abang

notakaki :
maut tidak kira waktu dan tempat, kiamat pula semakin mendekat;
selagi roh belum diangkat, eloklah kita segera bertaubat.

3 comments:

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Copyright Reserved © 2010-2018 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.