CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

15 September 2010

Misteri anak gadis hilang

Farah Zahid | 18:45 |
Tak abes2 kes hilang kat malaysia ni..
Err, hilang diculik ke? atau hilang larikan diri?

Kalo diculik, sape penyangak yang menculik tu?
bape duit tebusan yang penyangak tu mintak dari kuarge or waris yang diculik?
Setakat mintak duit takpe lagi, ni nanti ade "chain reaction".
menculik - mintak duit - tak dapat
.
.
.
rogol tebusan / bunuh tebusan
(bangang hape menculik anak2 orang, pastu mintak duit tebusan?)

Kalo hilang larikan diri plak, atas motif ape?
merajuk ngan kuarge? lari sebab mau bebas?
atau lari ikut pakwe?
(macam nak makan penyepak aje diorang yang tak pikir secara waras)
Plak tu yang buat pasal macam ni, rata2 melayu, islam la plak..
aishh....tah ape2 tah diorang neh.
ape laa nak jadi ngan anak2 generasi sekarang ni..

Aku takde laa nak mengulas panjang lebar,
sekadar mau share ape yang patut je,
sebab dah terlalu banyak kes hilang yang jadi semenjak dua menjak nih..
Boleh jugak klik sini untuk baca isu camni.




p/s :
kalo rantai anak, kurung anak, dikatakan mak ayah kejam..

0 kata-kata indah:

Post a Comment

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Reserved © 2010-2015 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.