CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

24 September 2010

Gajet : Nokia

Farah Zahid | 23:13 |

Nokia X6
Ape yang aku rase best pasal Nokia X6 ni?
- skrin 3.2 inci, touchscreen 16M colors ngan sensor auto turn-off
- memori 8GB/16GB
CPU ARM 11 434 MHz processor
- HSDPA 3.6 Mbps, WLAN Wi-Fi 802.11 b/g
Symbian OS v9.4, Series 60 rel. 5
- cam 5 MP Carl Zeiss optik ngan auto-fokus


Nokia C6
Ape yang aku rase best pasal Nokia C6 ni?
- skrin 3.2 inci, TFT touchscreen 16M colors
QWERTY keyboard ngan sensor auto turn-off
CPU ARM 11 434 MHz processor
- HSDPA speed 7.2 Mbps, WLAN Wi-Fi 802.11 b/g
Symbian OS v9.4, Series 60 rel. 5
- cam 5MP, ade geo-tagging, ade face and smile detection



Nokia N8
Ape yang aku rase best pasal Nokia N8 ni?
- kat Malaysia belum ade lagi hp nih, oke?
- skrin 3.5 inci, AMOLED capacitive touchscreen, 16M colors
- memori 16GB, CPU 680 MHz processor
- HSDPA speed 7.2 Mbps, WLAN Wi-Fi 802.11 b/g, UPnP technology
- cam 12 MP Carl Zeiss optik, ngan auto-fokus, siap flash Xenon, geo-tagging, face and smile detection



*Reference : Softpedia

p/s :
cari buatan tempatan aje

14 comments:

  1. wow... canggihnye... tp xde satu pun yg melekat di hati Mika. huhuhu

    *Sony's fan. :P

    ReplyDelete
  2. best tu memang best tapi tak mampu nak milikinya..huhu



    latest entry - Ketahui Jantina Laptop/Komputer Anda

    ReplyDelete
  3. C6 dlm perhatian...
    masih dlm wishlist...
    tggu duet scholar utk next sem..huhu...

    jom bli?? haha

    ReplyDelete
  4. ade owang nak kasi free x sume ni..
    hoho.

    ReplyDelete
  5. nk yg bawah skali tuuuuuu~

    ReplyDelete
  6. @~Mika Darkness~
    ooo..
    kipas-susah-mati hp Sony ek?
    ngee....

    ReplyDelete
  7. @- koroe -
    nak satu?
    mane bleh nak,nak..
    kene beli.. :p

    ReplyDelete
  8. @ZACK ENTRY
    ehe...
    nanti2 akan ade yg makin canggih dan mahal...

    ReplyDelete
  9. @Aidil Salleh
    tggu duet scholars?
    waa...beshnye....


    (padahal zaman ku dpt scholars dah lepas pn..)

    ReplyDelete
  10. @saya_arief
    kalo ade yg nak kasi free pn,
    mst ade syarat....
    :p

    ReplyDelete
  11. @rhapsody LiN
    wee....
    nnt dah kuar boleh la beli sebijik..
    ^.^

    ReplyDelete

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Reserved © 2010-2015 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.