CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

10 November 2012

Ke'seksi'an pada pandangan lelaki

Farah Zahid | 20:33 |
Salam sejahtera ke atas sekalian kamu...

Topik ini, adalah berdasarkan pengalaman saya sebagai seorang ... eh, pengalaman saya sebagai perempuan yang menonton rancangan Wanita Hari Ini pada suatu ketika tertentu (ceh, tertentu la sangat!).

Seksi pada pandangan lelaki?

kredit untuk Google

Ya, haruslah berbeza antara tiap individu, kan, kan? cantik. lawa. hensem. perkasa. opss! :P
mana yang tak dapat dihitung, adalah subjektif. ini bukan kira soalan objektif yang harus ditandakan dalam kertas OMR tu plak. kih kih.

Lelaki A : Seksinya wanita pada saya adalah terletak di bahagian matanya.

Lelaki B : Muka perempuan adalah seksi, dan saya suka memandang muka mereka.

Lelaki C : Senyuman itulah yang buat saya rasa wanita itu kelihatan seksi.

Lelaki D : Walaupun perempuan itu nampak gempal, tapi pada saya ia cukup seksi.

Saya pernah jugak dengar dari kawan-kawan lelaki saya, perempuan yang pakai baju dedah bahu, nampak betis atau peha, terbonjol sana-sini, pakai baju jarang sampai nampak tali-tali, itu semuanya tak mesti SEKSI. ada yang cakap, OH TIDAK! itu SEKSA! kalau nak tahu, perempuan pakai baju kurung, bertutup semuanya pun, ada lelaki kata mereka itu adalah perempuan yang seksi. wooot, wooot ...

Kesimpulannya, seksi itu adalah subjektif dan boleh menjadi suatu penyeksaan kepada si pemakai dan yang memandangnya.
Seksi yang dibenarkan adalah khusus untuk sang suami. :)

6 comments:

  1. Ehm...dah tak tau nak buat apa supaya dorg tak nampak saya sebagai perempuan seksi..nice info!

    ReplyDelete
  2. prmpuan ni boleh ckp "macam" perhiasan., klu perhiasan yang murah2 senang jer nk dpt., psr mlm pun bnyak., klu yang mhal kene gi butik @ outlet dia jer ader., seksi plak begntung la pd penilaian memasing., :)

    ReplyDelete
  3. Amboiii! menarik topic nie...

    ReplyDelete
  4. tengok gak wanita hari ini... kalau perempuan yang suruh ulas perkara ni mesti mesti dia kata "perempuan seksi tu terdedah sana sini, baju ketat2" hehehe hana pun anggap mcm tu gak. tapi lelaki lain kan pandangan diorang

    ReplyDelete
  5. Salam...Seksi....pada pandangan lelaki berbeda...ouh berbeda tu...heheheh

    ReplyDelete
  6. setiap yg seksi itu akan buat aku seksa haha..

    ReplyDelete

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Reserved © 2010-2015 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.