CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

23 November 2012

Pulanglah!

Unknown | 21:51 |
Salam sejahtera ke atas sekalian kamu...

Jumpa lagi.
aplikasi untuk blogger bagi pengguna Android
-malas crop punya fasal-

Hari ni, aku takde m.o.o.d. bukan sebab aku nak naikkan bendera jepun yang kaler merah putih tu, atau dikenali juga sebagai datang bulan. sila jangan berfikiran lucah plak.

Jadi takde mood sejak seminggu yang lepas.
*itu pun nak cerita? saja je aku nak taip kat dalam blog, boleh taip panjang-panjang, haha!*
mood hilang, semangat entah pegi merayap ke mana, terbang tak tahu jalan balik rumah,
gamaknya lar ......
puncanya?

Satu-satunya laptop kesayangan aku brand Acer yang aku beli pada tahun 2009 kat The Mines yang dekat dengan UPM Serdang tu.. *siap nak cerita benda tu, pffttt..*
mula menunjukkan gejala-gejala berpenyakit. oh, tapi bukan penyakit LEMBU GILA atau SWINE FLU. sakit tua barangkali? ehm, entah!

Skrin? keyboard? DVD writer? ok je semua. bateri? pun rasanya sihat.
kalau nak kata HDD corrupted, kompem-kompem tak dapat langsung login window.
tapi kenapa ye, bila charger dipasang, LED penunjuk charging tak nyala? icon charging kat taskbar pun macam tak nampak. hadeh!

laptop Acer aku yang akan berumur 4 tahun pada 10 Januari 2013 nanti
Stress, stress, stress! haru jiwa aku. tu yang mood entah terbang pegi mana, takkan sesat kot? atau sengaja tak nak balik ke rumah agam, haih!

Bila ditanya perkara nih kat seorang member yang pernah study computer science satu ketika dulu; selaku network engineer, merangkap bakal menantu abah a.k.a my future hubby,
jawabnya ada masalah pada power supply *eh, yeke dia kata macam tu? hilang ingatan kejap*
sebab tu bila charging, bateri tak dicas pun.
dan kalau nak ganti 'benda alah tu' mahal katanya lagi. what? m.a.h.a.l?
aiyarkkkk! bikin sakit otak wooo~

** oh, my darling i love u...

FS :
tunggu rezeki 'terpijak' lar ...

2 comments:

  1. dia mintak tukar dah tu... hehehehe.. power supply rasanya tak mahal sangat kot.. try google

    ReplyDelete

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Copyright Reserved © 2010-2018 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.