CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

17 September 2012

Kartun tulisan jawi yang menarik

Unknown | 08:59 |
Salam sejahtera ke atas sekalian kamu...

Tiap kali cuti je, tido.. tiap kali tido je, cuti, haha!
ok, mengarut plak tetiba kan.

Aku terjumpa sesuatu yang best, siap gelak sesorang tu, best punya pasal katakan.
Serius, memang best! Aku rekemen korang gi search kat google, ada banyak jugak kot?
tapi aku dapat tahu, yang melukis kartun tu baru ada blog, haih, ni makin semangat tak sabar tunggu kartun dia setiap kali dia update, hehe.

antara hasil tangan beliau yang melukis, encik emit
-klik gambar untuk direct ke blog beliau-

Aku share takat ni je, siapa-siapa yang rasa best, nak baca lagi, silalah ke blog tuan punya,
kartun annur dan meow yang bertapak di AnNur & Meow, tapi tak banyak sangat.
Aku suka nak promote kartun ni sebab memang best aku cakap kat korang!


FS :
bangga ada orang buat kartun guna tulisan jawi..

0 kata-kata indah:

Post a Comment

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Copyright Reserved © 2010-2018 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.