CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

30 August 2010

.: The Perfect Ten :.

Unknown | 15:30 |
perfect sangat, kan? ;p

Ade ape dengan 10.10.10?





"Psst...farah, ni tarikh ko nikah ke? Congratz...!"


Ramai yang pilih date 10.10.10 untuk menikah, tapi aku not in that list, oke?


"Err, kalo bukan tarikh nikah, tarikh ape tu?
Tarikh ko bertunang ke?"
Yes..!! dan tekaan korang terbukti salah, hahahaha....


"Aaa, ape ni farah, kasi tau je laa, nak teka2 ape lagi nie?"
Ooo...? Gue nggak minta kalian teka tanggal itu untuk apa2an...
Bisa aje gue letak 10.10.10..karena aturan nomor nya cantek sih..hihihi...
(apahal tiba2 kuar slang indon plak dah?)

....dan tah2 hape2 lagi agaknya yang korang teka untuk aku pasal date 10.10.10 ni..
(kepada student UPM, aku rase korang tahu pasal 10.10.10 neh)



p/s :
ni date aku konvo..insyaAllah...
congratz to all my lovely coursemate and 4 myself too,
coz berjaya mengabehkan study kat sane selama 4 tahun...
(erkk, aku dan geng2 BSP dapat sesi 4, yakni sesi petang, alaa...tak berapa best lar..)

0 kata-kata indah:

Post a Comment

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Copyright Reserved © 2010-2018 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.