CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

22 August 2010

Jabatan Kerja Raya

Unknown | 15:15 |
Situasi 1 :
"Farah, cantek ar nombor plat ko..orang mesti ingat ko keje JKR, hi hi hi...",
"A'ah kan, mesti ade pak guard yang dok cakap camtu kat ko..." (balas seorang teman diikuti ketawa)
"Ceh, korang ni, tak sah kalau tak nyakat aku ek? hampeh betul.."

Situasi 2 :
"Dik, lawa plat nombor? keje Jabatan Kerja Raya eh?" (ade gelak ketawa kat ujung pertanyaan),
"Err, he he he..." (aku tak mampu menjawab ape2),
dalam hati je aku jawab camni,
'huh, asal tengok nombor plat aku je, cakap aku keje JKR? ape2 tah..'




Duhh!
Itu lar antara situasi yang aku alami masa zaman kat kolej dulu,
situasi 1 masa 1st time aku bawak JKR aku kat kolej, aku bawak gi kuliah,
cosmate aku ar tu yang penah nyakat aku, hehehe..
Situasi 2 plak, masa aku dan member gi berbuka puasa kat Masjid UPM,
on da way balik kolej, ade pak guard UPM yang tegur aku.
Aishh, ayat diorang tak boleh blah...ahahakk...

bersama motor aku

p/s :
ni antara kenangan aku zaman study kat UPM,
laen kali, aku nak beli kenderaan dengan nombor plat yang wierd cket, ahahaha....

0 kata-kata indah:

Post a Comment

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Copyright Reserved © 2010-2018 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.