CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

29 August 2010

No Limits?

Unknown | 22:06 |

Setiap orang, sure ade limit masing2, toksah nak auta ape2..
Orang selalu cakap dan memberi nasihat pada orang lain seperti,
"sabar, sabar banyak2.."

Dan aku juga punya limit untuk kesabaran itu,
kadang2 aku terasa yang kesabaran aku sude sampai limit.

Aahh, sabar memang sabar, tapi mau sampai kapan??


Apakah?
Apakah makhluk bernama perempuan atau wanita je yang punyai tahap kesabaran yang tinggi?
Apakah lelaki tidak punya kesabaran sama macam makhluk perempuan itu?
Apakah hanya perempuan je yang sensitif ngan soal enteng, yang pada lelaki tak perlu diambil berat?
Berapa tinggi agaknye ego lelaki itu?
Perempuan tak ada ego ke?
.
.
.
.
.
.
Apakah?? Mengapakah?
Bilakah? Di manakah??

Oohhh...
banyaknye persoalan yang nak terkeluar dari kotak pemikiran aku
sebagai makhluk yang digelar perempuan.


p/s :
aku bukan siape2...
(soklan cepumas, berapa 'perempuan' yang korang jumpe dalam entry ni?)

2 comments:

  1. my dear,
    stiap dari kte harus sbr.tp ya.memang kesabran kte ada limit.xsalah,sbb kalu kte trlalu brsbr,lme2,0rg akn pjak n perlakukan kte sewenang wenangnye.n n0rmal sbg p0mpuan sensitif sbb kte hnyalah kjdian tuhan yg lemah.s0..everything has their limit dear.chil.

    ReplyDelete
  2. nurulbadiah:
    cume kdg2 trase cm2..
    hmm...
    nway,thx dear.. :)

    ReplyDelete

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Copyright Reserved © 2010-2018 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.