CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

18 August 2010

Duhh...!!

Farah Zahid | 14:47 |
Apsal ek, sekarang ni banyak sangat masalah???
zina, jenayah, buang bayi, rogol darah daging sendiri;
sekarang bulan Ramadhan pun, ada yang ditangkap khalwat,
dah laa melayu, Islam, dengan tak puasanya, berkhalwat plak tuh, cam ba***ng je?


aku tengok kes dan masalah yang berMAHARAJALELA sekarang ni, cam siut sial;
jangan sampai MAHARAJA ALAM balas cash kat dunia ni...



p/s :
aku dah laa sakit kepala sekarang,
tambah dengan masalah masyarakat yang tak abes-abes camni,
duhh....!!
(ceh, macam lar ada kaitan dengan aku, ahahakk...)

2 comments:

  1. amek ikhtibar farah..
    ko jgn wt cmtu keh..
    hahahaha :P

    ReplyDelete
  2. vanilla:
    hmm,mntk laa djauhkn...
    aku pn x thu nak kate ape, hr2 kt brite, bnd yg sm je..uhuhu...ape la nk jd ngn msyrkt kt msia ni..

    ReplyDelete

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Reserved © 2010-2015 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.