CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

06 September 2012

Kosong, kosong, oooo...

Farah Zahid | 21:10 |
Salam sejahtera ke atas sekalian kamu...


Erm, pertamanya..
tak tahu nak taip apa dalam entri ni.

Yang kedua, urrmmm..
pun tak tahu nak taip amenda, kosong tetiba.

Ketiga tapi bukan keempat,
ok, macam dah bercahaya, petunjuk tu seakan mendekat,
lagi sikit, ye, mari, mari..
ouhhh, semakin jauh petunjuk tu tinggalkan aku, haih.

Barulah yang keempat ni,
bukak mata leluas, tenangkan fikiran bak air terjun yang mengalir tu,
dengarkan suara unggas dan alam, kicau burung yang merdu,
"oiiiii! melalut jauh benor la hai,"
dan sekali lagi terbanglah idea-idea, huuu~


Lastly, ok, yang ni kasi betul-betul punya.
jauh di pedalaman kawasan di sudut hati,
tetiba muncul satu perasaan, tak tahulah nak gambarkan macam mana,
diluah ke, ditelan ke, yang merasanya opkos ler aku sendiri,
bukan korang rasa pun..
resign dari dunia blog?
entahlah...............

1 comment:

  1. Dear , kenapa yang nak resign pula ni?

    ReplyDelete

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Reserved © 2010-2015 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.