CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

31 January 2013

Servis WhatsApp dilanjutkan, yeay!

Unknown | 11:02 | |
Assalamualaikum, salam sejahtera ke atas sekalian kamu...

Salam ceria pembaca sekalian. hari ini hari terakhir dalam bulan Januari.
bersamaan 19 Rabiul Awal 1434 H. diharap semuanya baik-baik je. :)

Masih ingat entri saya berkenaan status Free Trial untuk servis aplikasi WhatsApp?
dan pengguna harus membayar $ 0.99 untuk melanjutkan servis selama setahun?
ye, dan kali ini saya cuma nak beritahu yang servis tersebut telah dilanjutkan tanpa saya perlu membayarnya sesen pun! menarik kan? hihi.

screenshot beberapa hari lepas

Saya sebenarnya tak pasti kenapa dan macam mana status servis WhatsApp saya tetiba berubah lepas saya dapat 1 notification,
dan automatik servis dilanjutkan untuk tempoh setahun secara FREE.
dan saya lega, sebab tak perlu bayar untuk itu.
pada pandangan developer, saya pengguna yang berhemah dan setia, barangkali? haha.

Pada pengguna yang lain, disyorkan untuk sentiasa menjenguk, dan alert dengan notification yang WhatsApp beri, mana tahu, servis anda dilanjutkan juga untuk setahun secara F.O.C? :)

0 kata-kata indah:

Post a Comment

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Copyright Reserved © 2010-2018 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.