CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

16 January 2013

Tiada Wordless Wednesday

Unknown | 13:01 |
Assalamualaikum, salam sejahtera ke atas sekalian kamu...


Rabu. 16/01/2013. hari ini birthday seorang kawan sekolah rendah, Rahmat namanya.
masih ingat hingga sekarang, sebab beza cuma 4 hari dari birthday saya, hihi.
perkara terakhir yang pernah saya tahu tentang Rahmat ialah dia dah pun berkahwin,
sama ada sudah ada cahaya mata atau belum, wallahualam.

Dulu, dia Ketua Pengawas (KP) di sekolah kami, dan saya merangkap Penolong KP.
walaupun kami pengawas, tapi kami gila-gila, sama saja macam pelajar bukan pengawas.
antara kenangan yang tak dapat saya lupakan ialah kami dan beberapa rakan lain akan bermain galah panjang (sebahagian tempat gelarkan permainan belon acah) di court pada waktu rehat.
hari Sabtu, kekadang ada aktiviti kokurikulum, saya dan yang lain pasti datang awal ke sekolah, semata-mata nak main galah panjang. haha.

Kini, kira-kira 14 tahun berlalu zaman sekolah rendah,
masih ada kenangan yang tak dapat dilupakan di ingatan.
masing-masing dah ada hala tuju, dah ada kerjaya, keluarga dan kehidupan sendiri.
harapnya, saya dan kawan sekolah yang lain ada peluang untuk berjumpa dalam sesi reunion satu hari nanti, InsyaAllah ...

FS :
sesi kenang-terkenang zaman sekolah .. >o<

1 comment:

  1. awak buat saya terkenang kenangan lama..hehehehe.. kenangan waktu sekolah yang tak dapat nak dilupakan.. sampailah sekarang..

    ReplyDelete

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Copyright Reserved © 2010-2018 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.