CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

09 January 2013

Realiti : Bertemu dan berpisah

Farah Zahid | 22:05 |
Salam sejahtera ke atas sekalian kamu...


Baru lepas chat dengan cosmate di Whatsapp lepas isyak tadi.
lama kitorang tak contact dan roger-roger, akhirnya dapat jugak chit-chat *bukan kit-kat*,
terubat rindu. lepas habis belajar di kampus dulu hujung 2009, jumpa semula waktu kitorang konvo bulan 10 tahun 2010. lepas tu, tak berjumpa dah.
memasing sibuk dengan kerja, sambung belajar, berkahwin, dan tambahan lagi kitorang tinggal di negeri berasingan, itu antara sebab yang menghalang dari kerap berjumpa. -.-"

cosmate rapat sejak semester dua di UPM
*sesi buat assignment sambil santai di Sg. Congkak*
Itu realitinya, tamat belajar, berpisah dengan kawan-kawan kampus, kawan kuliah, kawan berjimba-jimbi suka-ria yo-ya-yo-ya. dah bekerja plak, dapat kawan baru kat tempat kerja.
tiap pertemuan, ada perpisahan. tapi tak bermakna kita terputus hubungan, kan? :)

rakan praktikum zaman KMJ sesi 2005/2006
Reunion? kemungkinan adalah 50-50. sebab? banyak sebab, tak perlu dinyatakan kot? :P
jawapan mudah bagi pertanyaan tentang bila nak buat gathering;
"majlis kahwin aku akan datang, mohon teman-teman dapat hadir ye, bakal jadi reunion meriah yang mana korang akan dapat makan nasi minyak FOC, haha"

praktikum H14 yang serba biru

FS :
mula buat checklist apa yang perlu. moga dipermudahkan urusan. tak sabarnya, yeay!

2 comments:

  1. wah...dah nak kahwin ye??hehehe.. nanti mesti meriah..ibarat reunion juga tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kahwin, insyaallah, cuma x tahu lagi la tarikhnya.. hihi..

      Delete

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Reserved © 2010-2015 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.