CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

15 August 2012

Wordless Wednesday : Header sempena raya aidilfitri 1433H

Farah Zahid | 10:17 |
Salam sejahtera ke atas sekalian kamu...

Hai, betapa kejap benor masa berlalu,
hari ni dah puasa ke-26, huuuu~
Ramadhan dah nak pergi, Syawal plak nak datang.

Ok, entri ringkas je ni,
selaku tuan punya blog ni,
dengan rendah dirinya Farah memohon ampun dan maaf,
atas apa-apa pun salah silap, kasar bahasa,
samada secara langsung atau tak langsung,
samada yang dalam entri atau di dunia nyata,
harap dapat dimaafkan.
( dan wakilkan jugak si Akmal Adin yang jadi penulis jemputan )

header sempena aidilfitri

erk, perasan betul la, dah letak nama F, F dan keluarga,
dah macam org berkeluarga betul, hahaha..
tak lah, maksudnya dari Farah, enchek mucuk Fadli dan keluarga kitorang berdua.


FS :
InsyaAllah, akan ada kat Batu Pahat lepas raya ke-4, sape nak datang raya, meh larrr..

0 kata-kata indah:

Post a Comment

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Reserved © 2010-2015 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.