CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

10 October 2010

Sudah. . .

Farah Zahid | 18:47 |

Alhamdulillah...
amma ba'd, fayaa 'ibadallah...
eh, eh..ni dah termasuk khutbah plak..
har har har..

Aku cuma nak bagitahu,
aku dah selamat berkonvo, majlis habis jam 4.30 ptg tadi.
Err..
gambar masih belum dapat di upload sepenuhnya,
karena gambar banyak dalam digi-cam abah aku.
So, cuma ni aje yang sempat aku upload untuk sementara nih,
sebab ni adalah hasil 'tangkapan' aku dengan kamera 6220c aku.


sesampai kat UPM ~ sesi pagi baru selesai

ni lepas selesai konvo sesi 4

bersama Angah, my sis ~


p/s :
capek, ha ha ha....

8 comments:

  1. mcm pasar lambak kan td :P

    ReplyDelete
  2. suke nye dalam hatii...


    lalalala.....

    ReplyDelete
  3. waa..tahniah2...x nk smbung lg ke?

    ReplyDelete
  4. tahniah..tringat masa konvo ijazah kt upm dlu..insyaAllah ada lg konvo kt upm pasni..;). huhu x smpt nk g shoping kt gerai2 yg dibuka...

    ReplyDelete
  5. menjemput anda ke belog saya untuk menerima award;

    http://syamilhafiy.blogspot.com/2010/10/award-kedua.html

    ReplyDelete
  6. tahniahhh..bile nak open table?? aku lapooo!!!

    ReplyDelete
  7. tak sabar nak konvo kali ke 2

    ReplyDelete

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Reserved © 2010-2015 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.