CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

10 October 2010

Hari ini 10 haribulan...

Unknown | 08:25 |
Aku tak tahu samada korang mengikuti atau tak masam-manis tika ini,
pada hari Ahad, yakni hujung minggu,
yang aku rasa ramai sedang melepak-lepak,
bersantai-santai, dating-dating, shopping-shopping,
dan tak mustahil, ada juga yang masih tidur-tiduran,
har har har...

Siapa-siapa yang membaca entri ni,
confirm aku dah on the way ke Serdang,
dan dijangka sampai sana tengahari nanti.
Petang ni aku akan masuk ke dewan besar,
untuk majlis konvo ke-34, sesi 4..
Ahh, tak payah detail sangat,
nanti aku tak ada modal untuk ceritakan seterusnya dalam entri akan datang.
Doakan semoga semuanya selamat dan berjalan lancar,
orang jawa cakap, smooth aje...hehehehe....

Oke,
cukup sampai kat sini dulu.

3 comments:

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Copyright Reserved © 2010-2018 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.