CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

27 October 2010

Periode

Farah Zahid | 10:53 |

Korang baca apa tu?
Jangan salah paham okeh.






Oleh kerana broadband celcom aku melalui periode perubahan hormon,
maka dengan itu,
aku tak dapat berblogwalking saperti biasanya,
secara tidak langsungnya menjadikan aku tiada perasaan untuk menepek entri baru,
sekaligus memberikan aku sedikit sebanyak ide untuk entri akan datang.


14 comments:

  1. berukbeng tu pms kot..haha

    ReplyDelete
  2. sedang menanggung seksaan bulanan...huhu

    ReplyDelete
  3. naseb gua punya wireless kui3

    ReplyDelete
  4. @Nadia
    tahu xpe..mcm pempuan period jer,
    miahahah..

    ReplyDelete
  5. @Encik Tikus
    alah..
    wireless tu lain citer ar beb..

    ReplyDelete
  6. memerlukan kesabaran yang tinggi..
    hehe

    ReplyDelete
  7. hahah. masalah broadband tu biasa dah rasa. :)

    ReplyDelete
  8. berukben dah jadi monyetben :P

    Panas! : ENTER

    ReplyDelete
  9. @diana
    tau xpe kak,
    sgt sabar dah ni,
    hee~

    ReplyDelete
  10. @adrinaqamarina
    nak tak nak,
    kena laluinya,sabar je laa..

    ReplyDelete
  11. @suffer8zine
    haha..
    skrg ni jadi ungkabeng..
    miahahah..

    ReplyDelete

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Reserved © 2010-2015 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.