CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

29 October 2010

Kesat : Sialan..!

Farah Zahid | 11:58 |
Korang klik la kat foto ni ek.





Aku tak tahu nak cakap apa,
tapi rasa sedih + terkilan + marah + geram,
sebab ada manusia camtu,
berani sungguh mengutuk dan mencaci Nabi Muhammad SAW.
Mudah-mudahan maruah Junjungan Besar Nabi SAW sentiasa dipelihara olehNya.


12 comments:

  1. haram jadah sape yang buat...memang matila dalam keadaan terkutuk...perghhh panas ati je aku!!!

    ReplyDelete
  2. kurang ajar, sial, @#$&!&((@*(!!!!
    x selamat org cmtu! x akan selamat!

    ReplyDelete
  3. you know what.. benda2 mcm ni tak de kekal lama.. so ignore shj.. ni semua sengaja nk buat sakitkan hati je... supaya mereka2 yg buat page ni dpt hidayah dr Allah.. AMin~~

    ReplyDelete
  4. hantwo, aku pun nak sebut yg tu tadi..dlm hati la sebab geram sgt..

    memang depa ni kwn setan laknatullah

    ReplyDelete
  5. jangan membenci...

    lagi kita meronta, lg diorg suka..

    ReplyDelete
  6. panasnye hati tengok ni..
    tapi memang dia buat ni untuk bagi kita marah dan memberontak..
    masa tu mereka akan kata kita ganas..

    ReplyDelete
  7. @HanTWo : doakan semoga diorang terbukak ati utk menerima islam..

    @YOUsoF : ......

    @~Mika Darkness~ : hanya Allah dpt membalas perbuatan diorang..

    @Jelly Beku : ......

    @WZulhilmi : betul tu..

    @nuriz : wallahua'lam..

    @cEro : Allah shj dapat membalas perlakuan diorang..

    @Kuman Chaos : durjana betul..

    @diana : persoalan,apa perlunya diorang merendah2kan islam?hmm..

    ReplyDelete
  8. bodoh bangang la sape yg buat group tu!
    ni yg nak emo nie!

    ReplyDelete
  9. @~SukEMakAn~ : sabar2..

    ReplyDelete

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Reserved © 2010-2015 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.