CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

01 October 2010

Gambar yang mantap - Part 1

Farah Zahid | 17:01 |



macam real tak? klik gambar ini untuk lihat efeknya..

masih boleh melukis

erkk, camno eh dio lukis kaki dio sendiri?

mengasah pensel

ish, ganas betul anjing tu..

tembok besar china?

huh, macam gundik firaun jek..

gajah india woo..

under waterworld

ade jugak opera klasik cina, err..jepun?

ade cheetah, mesti kat savana..

20 comments:

  1. ayaz lukis sdri ke sume tu..haha

    ReplyDelete
  2. @- koroe -
    terer sungguh aku..
    lukisan tak penah dapat A,
    dan aku bukan org seni..
    :p

    ReplyDelete
  3. er... tu rsnye...Jepun. bukan Cina. something like Geisha.
    tp mmg hebat btul gmbr2 tu! :D

    p/s: seni bukan hnye pd lukisan. hrp mklum. :)

    ReplyDelete
  4. menarik nye lukisan dorang!
    best la jadi pelukis :)

    ReplyDelete
  5. sangat2 mengagumkan!
    mcm lukisan tu hidup la!

    ReplyDelete
  6. Aku suka lukisan ya pasal hp tu.. kreatif! Just guna tgn leh tahu dr negara mana.. hahaha

    ReplyDelete
  7. @~Mika Darkness~
    tulaa..
    akak tersalah taip td,
    tu yg letak jepun kt blkgnye..
    hmm,btul3...
    seni itu meluas..
    ^.^

    ReplyDelete
  8. @Cik Ayen
    ehehe..
    kene kreatif utk jadi pelukis ni..
    :)

    ReplyDelete
  9. @Ezao' Edogawa
    nampak macam real kan?
    ngee...

    ReplyDelete
  10. @WZulhilmi
    len mase nnt ko plak wat lagi kreatif dari tu..
    heheh...

    ReplyDelete
  11. hebatlah gambar2 tu..kreatif

    ReplyDelete
  12. pehhh memang bakat semulajadi tu...

    ReplyDelete
  13. @S..U..D..@..I..S : sgt kreatif.. :)
    @Kamil ace[tm] : mantap.. ;)
    @HaNTwO : nice kan mereka buat tu? :)

    ReplyDelete

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Reserved © 2010-2015 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.