CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

08 May 2010

Langkah seterusnya...

Unknown | 11:41 |
ialah mengisi ruang blog yang masih kosong.
Aku plan nak letak gambar-gambar dari zaman kanak-kanak sampai habis belajar kat UPM..rasanya macam banyak la pulak. Takpe, aku akan upload sikit-sikit..hehehe...

Emm..tapi kan, bila aku guna broadband ni perlukan kesabaran betul, coz lambat giler nak upload gambar..huhuhu..
Baru teringat, aku nak buat list untuk blog-blog yang aku selalu lawat..adeh, semalam tak sempat cari list blog diorang nih..

Okie...aku nak edit apa-apa yang patut untuk blog ni...


Ni gambar raya 2009 : aku bersama keluarga di Puncak Alam

0 kata-kata indah:

Post a Comment

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Copyright Reserved © 2010-2018 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.