CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

14 April 2012

Cerita 21SX

Farah Zahid | 14:52 | |
waw!! kih kih kih .. sila perhati betul-betul yaaaa .....

ahahah ..
asal ada -SX je kat belakang tuh, reramai duk excited, ye kan? kan?



oke, next ..
kenapa 21SX, bukan 18SX?
sebabnya ......... nak tahu?
kalau 18SX, setakat habes SPM tu, semua tahu dah ...
kalau 21SX, yang ni bahan berunsur lebih dari umur habes SPM, kih kih kih ....
( oppsss ... :p )


ala beb, normal la kan, orang memang giler excited kalo cerita pasal SX ni..
>>> a'ah, memang normal la tu ... tapi tak senonoh kot?

jadah hape ko duk ushar pasal SX ni, pastu cerita kat umum, tak reti malu ke weh?
>>> ayat macam alim lagi warak, walhal yang macam tu 'mungkin' over excited, ekekeke ..


kalau untuk ilmu, itu tak jadi salah pun,
tak ada orang nak marah punya laaaa,
yang jadi salahnya tu, bila ilmu tu disalahgunakan ...
jadi, moral untuk kehidupan - tepuk dada, tanya iman -



aYaz :
semakin lama, semakin tipis akhlak muda-mudi generasi mendatang ..

0 kata-kata indah:

Post a Comment

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Reserved © 2010-2015 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.