CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

09 May 2011

wujud

Farah Zahid | 12:53 |
tiada     .wujud.
ketiadaan     .kewujudan.

| "dekat bau tahi, jauh bau bunga .."   .Dr. Fadzilah Kamsah. |

lemah     .kuat.
miskin     .kaya.
buruk     .baik.
sibuk     .lapang.
sakit     .sihat.


Sentiasa bersyukur atas nikmat dan anugerah yang telah DIA kurniakan.
Sentiasa tidak lupa untuk selalu memohon keampunan atas segala kealpaan.




aYaz :
1. hari ini - badan tak selesa, macam nak demam   .batuk, selesema segala.
2. semalam - selamat hari ibu pada semua yang bergelar 'ibu'   .hari-hari masih hari ibu.
3. 3 hari dulu - kes kebakaran   .tiada kematian jiwa.
4. khamis lepas - tekak mulai sakit   .makan strepsils tak berkesan.

3 comments:

  1. Sorry.. gambar dah cantik tapi font agak susah nak dibaca la Ayaz (sebab cam ada glow putih kat belakang tu. lagi² yang rabun macam saya..

    ReplyDelete
  2. Eh ok pulak dah, maybe tadi tak abes loading lagi kot hehhe.





    Takpe, ujian macam sakit² tu mungkin cara DIA nak kurangkan dosa kecik kita kan wallahualam.




    Sentiasa memohon maaf dan memaafkan~

    ReplyDelete
  3. @YOUsoF :
    emm, rasanya font mmg ubah kaler cket, sbb nak match kan dgn background yg puteh..

    mudah2an, sakit itu dpt menggugurkan dosa2 kecil dan khilaf sebelum2 ni..

    ReplyDelete

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Reserved © 2010-2015 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.