CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

03 November 2010

Kau, kenapa begini?

Farah Zahid | 22:47 |
H, kau kenapa?
Aku? oke je, kenapa?
Tak, aku tengok kau agak tak ceria hari ni.
Aku tak ceria? kau biar benar?
A'ah .. kau ada masalah?
Entah, aku tak ada apa-apa masalah. kenapa kau rasa begitu?
Mungkin sebab aku selalu dengan kau.
Hehe, kau ni, ada-ada jelah.
Aku akan bersama kau, aku sahabat kau.
Terima kasih, S.





Dalam kehidupan sehari-hari,
kita punyai insan yang digelar kawan, teman dan sahabat,
ada yang hanya berkawan untuk kepentingan diri sendiri,
ada juga yang benar-benar ikhlas berkawan dengan diri;
ada yang mendekat hanya ketika suka canda gembira kaya senang,
ada juga sentiasa bersama tidak kira apa jua saat yang mendatang;
ada yang ditakdirkan hanya untuk sebagai kawan, teman, sahabat,
ada juga ditakdirkan untuk menjadi teman hidup sebumbung hingga ke akhir hayat;
meminjamkan telinganya untuk menjadi pendengar setia,
menumpangkan bahunya di kala air mata mula menuruni pipi dan membasahinya,
memberikan kata-kata semangat dan nasihat saat diperlukan,
menghulurkan bantuan di waktu membutuhkan pertolongan ..



terima kasih diucapkan kepada semua kawan, rakan taulan, teman dan sahabat ... [ farah ]

7 comments:

  1. ramai kawan???
    yang penting janagn berharap apa2 dari seorang kawan..

    ReplyDelete
  2. kat bawah upenye tempat komen, rumah baru nmpk :P

    Terkini : Katak makan tikus

    ReplyDelete
  3. @diana :
    takde lah ramai kawan,cuma sekadar ekspresi.. ;)

    @suffer8zine :
    hehe..tp masih popup window kan utk komen?
    :)

    ReplyDelete
  4. kawan?? ade ape ngan kawan?? susah nak cari kawan semakan sepinggan sekarang ni...time susah cari kita time senang cam harammm..

    ReplyDelete
  5. @HaNTwO :
    betul tu..
    :)

    ReplyDelete
  6. yg penting kita ikhlas bkwn kan? baru hapi je salu.

    ReplyDelete
  7. @Darkbatman :
    yup,setuju camtu..

    ReplyDelete

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Reserved © 2010-2015 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.