CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

01 December 2012

Foto yang berbicara

Farah Zahid | 12:43 |
Salam sejahtera ke atas sekalian kamu...

Hye guys! jumpa lagi. blog dah agak bersawang kot? kesyiaaannnnn. huhu~

Oh ye, hari ni dah 1 Disember pun. pantas banget deh! tak berapa hari lagi je nak masuk tahun baru Masehi. dan terasa cepat jugak la tuan punya blog meningkat umur, heh. :D

Malas nak bebel berjela dalam entri hari ni. layan je la apa yang ada buat sementara.
mungkin esok, baru ada entri yang berkenaan.
entri apa? tungguuuuuuuuuu!

pasti ada yang kenal dengan masjid ini :)

burung atau ayam? entah!

di daerah mana letaknya Taman Negara Johor ini?

FS :
si dia ada trip casting di Tasik Kenyir, hopefully dia selamat dan bawa balik ikan yang banyak.. ^_^

2 comments:

  1. Nice capture of the view FS. Njoy yea.

    ReplyDelete
  2. tak dengar pun suara gambar tu??hehehe :P

    ReplyDelete

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Reserved © 2010-2015 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.