CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

11 November 2012

Oh mak kau meletop!

Farah Zahid | 11:27 |
Salam sejahtera ke atas sekalian kamu...

Opocot, mak kau meletop, eh!

Amboih, terkojut, sampai melatah nampak? bukan saya, tapi orang lain. kui kui.

Sebenarnya, saya memang terkejut. tak sangka-sangka. meletop gitu! apa yang meletop tu?


Yeaaaa! first time neh .. entri saya meletop! jadi artikel pilihan di Ping Busuk. suka, suka. :D
entri mana? tu, yang diblok dalam petak kaler merah (rujuk foto di atas).
baru perasan sebenarnya, sebab tengok kat blogspot, tetiba je pageview naik mendadak.
tak expect pageview yang tinggi tu adalah hasil entri pasal Keseksian Pada Pandangan Lelaki. phewwww~

Terima kasih Ping Busuk, terima kasih pembaca yang 'meletop' kan entri saya tersebut. hee.
saya eksaited, tapi tak laa sampai melompat-lompat atau jatuh dari kerusi, ekeke.
apa pun, alhamdulillah. berharap entri tersebut dapat dikongsi dan pembaca dapat fahami mesej yang tersurat mahupun tersirat.


FS :
hari ni meraikan besday emak, nak bawak gi makan-makan.
maaf sesangat sebab tak dapat hadir ke jemputan-jemputan kahwin hari ni, especially majlis kahwin Bro Framestone yang berlangsung dekat Parit Raja, huu~

2 comments:

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Reserved © 2010-2015 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.