CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

13 November 2012

Makhluk yang hebat

Farah Zahid | 20:18 |
Salam sejahtera ke atas sekalian kamu...

Selamat Hari Deepavali pada yang meraikan. :)

Hari ni, takde update entri baru waktu siang. agak sibuk di rumah (sibuk la sangat kan).
ni pun, entri santai-santai je. just recall sebuah koleksi lawak (macam tak lawak).
kalau rasa tak lawak, abaikan jela, haha!


Waktu malam. tempat adalah di sebuah warung. berdepan dengan deretan bangunan.

J : weh, kau tengok kat sana tu. hebat la diorang!
N : tengok amende ni?
J : tu ha, kat hujung deret bangunan sana tu *guna jari telunjuk*
N : kau dah kenapa suruh aku tengok? aku ni rabun jauh *betulkan spek yang dipakai*
J : ala, macam la jauh sangat pun, kau tengok jela
N : yela, yela *sambil menggaru-garu kepala yang tak gatal*
J : hah, kau nampak dah?
N : err, nampak! *padahal tak nampak pun*
J : kau tahu? kalau aku, mesti takut nak lalu situ. gelap, seram ah! 
N : eh, kau nampak apa ni?
J : tu, ada tikus 3,4 ekor, cilok-cilok kat celah bangunan yang gelap. laju plak tu, hebat!
N : aku tumbuk kau nanti, baru kau tahu! *genggam penumbuk*

3 comments:

  1. Haha , away la smp nak tumbuk hehehe

    ReplyDelete
  2. boleh diketengahkan lagi ni..hehehe

    ReplyDelete
  3. hahaha.. tikus pun jadi entry..

    ReplyDelete

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Reserved © 2010-2015 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.