CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

21 November 2012

Boni Kacak kata blogger bersepah?

Farah Zahid | 15:44 |
Salam sejahtera ke atas sekalian kamu...

Alhamdulillah, masih panjang hayat kita di hari ini. sedangkan penduduk di tempat lain yang tidak aman seperti di bumi Palestin, belum tentu hayat mereka panjang sebagaimana umat yang menetap di semenanjung Tanah Melayu. kan? bersyukurlah kita.
jangan lupa kawan-kawan, doakan keselamatan, kesejahteraan saudara se-Islam kita yang di sana, dan semoga rejim zionis laknatullah mendapat malapetaka sebagai balasannya.

tu dia! mai dah, mai daaah~

Baru lepas singgah kat sesawang ping busuk. mata terus terpaku! haha. manakan tak?
sila refer screenshot di atas ye pembaca sekalian.
dalam box kaler merah, artikel pilihan busuk yang terletak di atas sekali tu.
tajuk entri tak nak gempak plak kan? kih kih.
adakah korang kenal? apalagi tunggu? sila serbu blog beliau segera!



FS :
haruskah blog ini membuat tapisan komen sebelum publish? *thinking*

3 comments:

  1. cehhh igt apa laa Boni cakap..kes kawen bro frame tue jaa hahaha

    ReplyDelete
  2. hahahaha..yelah..saya tak perasan pun tentang tu..hahaha.. tak sangka boleh jadi pilihan.hahahaha..macam kelakar je..hehehehe

    ReplyDelete
  3. ooo..ingat bersepah apa td...hehe...

    ReplyDelete

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Reserved © 2010-2015 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.