CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

18 September 2012

Malu tapi mahu..

Farah Zahid | 11:01 |
Salam sejahtera ke atas sekalian kamu...
Dulu malu tapi mahu
Kini baruku tahu
Diam-diam jatuh cinta
Bersama akhirnya

Hah, malu tapi mahu.. macam mana la tu..
apa salahnya, jadi seorang yang berani, buang malu tu, lagi-lagi kalo rasa diri tu lelaki.. nak tunggu pempuan mula dulu, susah sikit kot, tapi ada je pempuan yang 'terjah' kat lelaki yang dia rasa suka.


Rasanya, ramai jugak yang berkawan-kawan dengan diri cik Farah ni, mana yang dah meluahkan, itulah yang 'terlekat' sekarang ni, ehe..
ehmm, tapi tak sangka plak ada yang menyukai secara diam-diam, upsss.. hohoho..

notakaki :
jodoh itu suatu ketentuan Ilahi, tapi kalo tak berusaha, tak boleh jugak :)


FS :
semoga dipermudahkan urusan kitorang untuk mendirikan rumahtangga akan datang..

4 comments:

  1. berkenan ayat kat nota kaki tu. hihihih

    ReplyDelete
    Replies
    1. harus berusaha, kalo tak, cemana jodoh tu nak dekat.. hee..

      Delete
  2. kdg2.. kita perlu bersedia secukupnya untuk meluahkan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye, itu harus.. tp selagi tak cuba meluahkan, sampai bila pun tak jadi jgk..

      Delete

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Reserved © 2010-2015 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.