CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

27 September 2012

Hebatnya tulisan jawi

Farah Zahid | 20:42 |
Salam sejahtera ke atas sekalian kamu...

Hebat? apa yang hebat? hebat larrrr!

sila fokus pada tulisan jawi yang di atas signature tu
See? hebat kan! tulisan jawi pun digunakan kat resit kedai milik orang Cina.
kalo diorang boleh letak dan gunapakai tulisan jawi, kenapa orang Melayu kita tak?
takde masalah pun kan? kalo cik FS, bangga giler sebab tulisan jawi digunakan.


FS :
teringat cerita emak, di Mekah, bahasa Melayu kita juga antara yang biasa diguna dalam pertuturan dan jadi tulisan dalam papan tanda.

0 kata-kata indah:

Post a Comment

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Reserved © 2010-2015 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.