CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

15 September 2012

Asal hujung minggu je.....

Farah Zahid | 08:37 |
Salam sejahtera ke atas sekalian kamu...

Ha, ada la tu yang tengah tido terbongkang atas tilam, dengan selimut selubung dari atas kepala sampai ke kaki.. tak pun selimut entah ke mana, bantal pun dah dicampak ke mana..

Yang dah bangun tu, tahniah la ye..
haippp, bangun jangan tido semula plak lepas subuh, ish ish...
sekali sekala takpe pun, hihi..

Tahu sangat dah, asal hujung minggu je, mesti pageview rendah, yela kan, memasing mana nak mengadap sangat pc atau laptop, sibuk nak tido la, nak kemas rumah la, nak basuh baju la, nak jalan-jalan keluar dating, keluar ronggeng la, nak balik kampung la, dan macam-macam lagi la, kih kih..

Anur dan Meow
- kredit : Fan Page Persatuan Bangsa Johor-

FS :
mari bersama memartabatkan tulisan jawi :)

4 comments:

  1. bijak kucing tu.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi, cumel je meow buat macam tu.. :D

      Delete
  2. hujung minggu sis bosan.ade jea keje nak buat kat umah ni.tapi tahap pemalas tu dah kronik sgt..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. untung jgk ada benda nak dibuat, kan.. cuma kena up kan tahap kerajinan je... :D

      Delete

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Reserved © 2010-2015 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.