CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

10 July 2012

Mimpi yang sekadar mainan tidur

Farah Zahid | 14:44 |
Salam sejahtera ke atas sekalian kamu...

Ngeri.
Berulang kali.
Tidak menentu.
Mainan tidur.
Alam mimpi.

Pasti korang pun pernah alami macam tu, kan?
tak kira laa, mimpi apa pun, cuma tak dapat nak ingat sepenuhnya.
Ye, saya memang pernah alaminya,
dan saya sendiri tidak laa tahu apa maksud atau petanda di sebalik mimpi tersebut.

hiasan semata-mata - dari Google

Anak kecil, bayi, dukung, kasih sayang.
Bas, kereta, drive kereta, eksiden.
Bukit-bukau, gunung-ganang, tempat tinggi.
Dikejar makhluk misteri, amat menakutkan.
Laut, pantai, pulau, bot dan kapal.
Lelaki, bekas kekasih, lelaki misteri, tanpa muka.
Ular besar, kelihatan di kawasan rumah.
Deja-vu?

4 comments:

  1. orang kata kalau mimpi ular n jatuh dari tempt tinggi petanda sihir..menyusukan baby pun salah satu gak kalau xsilap..amalkan baca ayat kursi sebelum tido n lepas sembahyang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. huu~ takut.. tp kena tgk jgk, mimpinya mcm mana, byk tanda2 lain jgk selain mimpi mcm tu..

      Delete
  2. jebat selalu mimpi ular..seyes

    ReplyDelete
    Replies
    1. mimpi napak ular atau ular tu dtg dekat ngn jebat? huii.. ngeri!

      Delete

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Reserved © 2010-2015 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.