CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

03 July 2012

Kisah Si Burung #3

Farah Zahid | 20:15 |
Salam sejahtera ke atas sekalian kamu...

Hari ni dah 3 Julai pun,
terasa cepat benor masa berjalan,
*walaupun hakikatnya tak nampak masa tu berjalan macam manusia berjalan*

Tinggal berapa hari je lagi kan,
nak masuk Ramadhan,
kejap je Syaaban nak habis, huu~

Entri yang lepas,
ada kisah 2 ekor anak burung nih.
Kisah Si Burung #1 - #2
kejap je kan, dari telur sampai laa sekarang ni.

Meh,
kita cuci mata, tengok gambar anak burung hari tu,
makin besor dah 2 ekor kenit ni..

gambar 01/07/2012
1 gambar atas bertarikh 1hb kemaren,
2 gambar yang bawah ni plak,
gambar petang 03/07/2012, baru jugak laa ni..
rajin tak rajin la saya pegi jenguk 2 ekor kenit, opss..
tak kenit dah, besor dah mereka, heee...

"ho chakk! kami dah buleh celik mata, wee~"

"emm, selesanya duduk berdua dalam ni..."

pokok cermai kediaman anak burung

aYaz :
excited bila dapat tahu akan dapat kazen baru..

0 kata-kata indah:

Post a Comment

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Reserved © 2010-2015 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.