CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

22 April 2012

Diam je kau ni kan?

Farah Zahid | 08:28 |



Leka. Menung.
kelihatan dari jauh, dia mendekat,
ada apa? pandang-pandang ni...

diam, membisu.
huh, asal orang ada kat sini, kau pun ada jugak...

kaku, pembisuan kali kedua.
ishh.. sabar je la aku... sambil melihat keadaan dirinya.

membisu kali ketiga, dengan pandangan sayu ke arahku.



masuk ke dalam rumah, mencari sesuatu.
aku bergegas keluar lalu mendapatkan dia yang di luar.
nah, aku tahu kau nak 'benda' ni kan?

riak wajahnya nampak teruja, bak kanak-kanak dapat jajan.
dia menghampiri ku....
ha, diam je ke? tak nak ucap 'thank you' kat aku?

dalam tak sabar, akhirnya terdengar juga,
meeeoooooowwwwwwwww~ 






aYaz :
geram tak? ( >__< )

1 comment:

  1. eeiii! kucing buat ain geram dgn kemanjaan dan kecomelannye ^^
    eow eow eow..

    "Ain Dzaya | Tips jadi total hensem kekal selamanya.".

    ReplyDelete

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Reserved © 2010-2015 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.