CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

15 April 2012

Berapa kali cubaan daa ...

Unknown | 10:25 |
aku nikahkan engkau dengan nurin adriana batrisya binti daud dengan mas kahwin 300 ringgit, tunai ......
 aku terima nikahnya .. nurin, err ... adri-ana ... errr ... saya 'terai' lagi sekali tok, uhh ...
ihsan unkel google

hah? hamek kau, gagap ...
FAILED beb!
pengantin lelaki dah laa gabra semacam depan tok kadi, *dup-dap-dup-dap*
( aisehhhh ... apa pasai buleh gagap nak sebut nama bakal bini ... padahal praktis dah kemaren ... )

tu ah, siapa suruh bagi nama anak perempuan sedap bebenor,
sampai tergeliat lidah bakal suaminya nak nyebut masa akad nikah,
kesiaannnnnn dia loh ...

oo ye ...
pesanan untuk bakal bapak dan ibu sekalian,
jangan laa duk letak nama anak perempuan ( kalau anak lelaki sila abaikan ) yang pelik-pelik,
memang panjang, bunyinya sedap sesangat, nama moden la katakan, ( tak mau kalah tuh! )
tapi tak patut jugak kot?
kesyiiiaaannnnnnn, kat bakal menantu awok-awok semua,
sampai gagap-gagap, tergeliat mulut lidah nak sebut nama anak dara awok masa akad ...


ps :
biar nama anak simple tapi maksud tetap ada, terbaekkkkk!

aYaz :
kepada enchek bakal suami saya, kamu pasti mudah nak sebut nama saya.. :)

0 kata-kata indah:

Post a Comment

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Copyright Reserved © 2010-2018 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.