CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

27 April 2012

Adik dan Pe'ah

Farah Zahid | 10:13 |
hai, tajuk entri dah macam tajuk cerita kat tv la plak, ngee~

pe'ah dan 2 anaknya



jangan buat-buat terkejut plak,
famili kitorang panggil kucen ni Pe'ah,
(walhal kucen ni jiran yang punya).

foto ni di'snap' waktu petang beberapa hari yang kemaren,
tu pun lepas Pe'ah ni bawak jenjalan anak-anaknya,
(ada 3, tapi yg berani ikut, cuma 2),
sekor lagi menyorok kat balik pokok,
lepas tu masuk dalam rumah,
cehhh, pemalu la kunun.....

adik dan Pe'ah dan anak Pe'ah
*sila teleng kan kepala anda okeh, mueheheh*

foto kedua, macam *&#%@&!
saya tak tahu macam mana foto ni boleh jadi horizontal,
suppose bila edit vertical, upload pun vertical,
siap upload, nak insert foto, tetiba jadi horizontal macam nih,
adehhhhh.... stress seh....
oke, sila abaikan.

untuk info,
keluarga kitorang memang suka yang amat kat hewan kucen,
famili atok, penah ternak bela kucen pada satu masa lampau,
(lampau la sangat kan...)
jadi, kesimpulannya, anak-cucu-cicit, memang suka kat kucen...

korang plak, macam mana?
( ^_^ )v



aYaz :
teringin nak bela sekor sugar glider.. oke tak?

2 comments:

  1. ouchh..kucing nie penyejuk hati bila hati gundah gulana ^^


    "Ain Dzaya | Tips jadi total hensem kekal selamanya.".

    ReplyDelete
  2. hee.. betul, suka maen ngn kucen, tp kat umah xde bela kucen pun...

    ReplyDelete

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Reserved © 2010-2015 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.