CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

09 July 2012

Antara azan dan solat

Farah Zahid | 16:32 |
Lahirnya insan disambut dengan azan,
sedangkan perginya insan diiringi dengan solat.

Alangkah singkatnya hidup insan,
jaraknya hanya sekadar antara azan dan solat.


renung-renungkan,
megahkah kita dengan usia dan hayat yang ada di dunia ini?

wallahu'alam...

4 comments:

  1. jaraknya hanya sekadar antara azan dan solat.? x paham :(

    ReplyDelete
  2. maksudnya sangat singkat hidup ini.. pejam celik dah cepat sangat masa berlalu... ^_^

    ReplyDelete
  3. betul la tu apa yg cik ckin komen..
    maksudnya, hidup manusia ni singkat sgt, diandaikan sbg mcm ayat dlm entri ni lah.. agak2, berapa minit kita solat? 5 minit? ha, sekejap je kan?
    mcm tu jgk la tempoh hidup manusia kat dunia ni..

    ReplyDelete
  4. terima kasih awak..... terima kasih kerana mengingatkan.. :)

    ReplyDelete

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Reserved © 2010-2015 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.