CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

08 November 2010

Sepatah dua kata

Farah Zahid | 12:40 |
Pertama-tama,
berbanyak terima kasih pada korang yang sudi singgah masam-manis,
dan sudi follow masam-manis yang tak seberapa ni.

Keduanya,
aku nak mohon maaf sebab tak sempat nak blogwalking,
lagi-lagi sejak 2-3 hari kebelakangan ni,
broadband aku tengah datang angin tak sihat,
nak buek camno eh?

Yang ketiga,
aku rasa pelik sebab ada blogger yang cakap aku 'ban' IP address,
terutama yang guna teknik blogwalking melalui shoutbox,
dan tak boleh blogwalking macam biasa,
aku tak tahu macam mana boleh terjadi hal camtu,
sebab aku sendiri ada kes di'banned' oleh blogger,
masa tu nak jerit-jerit kat shoutbox,
tapi IP address aku di'banned',
jadinya, aku tak paham apa sebenarnya masalah tersebut,
untuk itu aku mohon maaf,
walaupun aku tak tahu apa puncanya.
Kalo masalah tu dah selesai, bersyukur sangat-sangat ...

4 comments:

  1. biasa je tu..
    bukan pasal di 'banned' ke apa..
    memang akak pun ade je jadi gitu,..
    tapi jap2 lagi boleh je pi kat shoutbox dia..

    ReplyDelete
  2. Penah 2, 3 kali jugak kena camtu..

    so... tak dapat menjerit kat situ..

    ReplyDelete
  3. aku rase biasa kot benda2 ni...pasal aku pun biasa kena gak tapi xlama pun...

    ReplyDelete

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Reserved © 2010-2015 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.