CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

12 November 2010

sebelas2kali-2010

Farah Zahid | 13:37 |
Haha ..
apa laa aYaz ni,
tajuk entri macam pening,
sila abaikan kalau korang pening nak baca.

Dua peristiwa penting berlaku,
sebelas2kali-2010 (11112010),
ushar yuk ..


[ 1 ]


Selamat ulangtahun kelahiran buat bonda tersayang.
Nak bagi hadiah yang grand-grand, tak mampu.
Hanya mampu mendoakan kesejahteraan beliau,
semoga beliau dipanjangkan usia,
dimurahkan rezeki,
serta selamat dunia akhirat.


[ 2 ]

Keputusan UPSR 2010 dah keluar semalam,
aku mendapat perkhabaran bahawa,
adikku, Alang telah mendapat keputusan yang memuaskan,
beliau berjaya mendapat 5A dalam UPSR baru-baru ini.
Aku dan keluarga turut berbangga dengan kejayannya.
Inilah hadiah terbaik dan teristimewa untuk bonda ku,
sempena ulangtahun kelahiran beliau.
 Semoga berjaya Alang.
(walaupun dia tak baca entri ni ..)




aYaz :
broadband dah macam elok sikit, lepas ni akan blogwalking seperti biasa ..

4 comments:

  1. selamat ulang tahun untuk mak ayaz..
    untuk adik ayaz..
    tahniah..
    ini baru permulaan..
    jalan nya masih panjang..

    ReplyDelete
  2. selamat hari lahir pada bonda dan tahniah buat adik hang...moga berjaya cam kakaknya :)

    ReplyDelete
  3. Hai ayaz...tahniah kat alang yeee

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum ayaz..
    moga doa ayaz dimakbulkan Allah.
    jangan lupa doa kebaikan diri sendiri..
    sendiri pun nak bahagia juga kan..

    ReplyDelete

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Reserved © 2010-2015 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.