CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

19 October 2010

Tag-mentag, aha...

Farah Zahid | 16:48 |





Tetibe je kan dapat award ni.
Haa, ni adalah hasil aku jenjalan hari ni,
sekali terpandang laa satu entri kat blog budak ensem,
waaaa!
Nama aku ditag rupanya, hee ~
Terima kasih ye usop..



1. Apa yang sedang bermain di fikiran anda sekarang.
Bila nak keje dan kawen, ahahahakkk... :p


2. Apakah nama samaran anda.
aYaz @ putrifirus


3. Senaraikan 3 nama org yang anda sayang.
Abah, mak dan adik2... wee ~


4. Panggilan untuk si dia?
'Hubby' <-- untuk suami je..hik hik..


5. Hadiah yang paling diimpikan dari yang teristimewa.
Set barang kemas platinum...wawawaw..


6. Blog mana yang paling suka visit?
Blog yang update selalu.. :)


7. Blog yg aku nk tag.
rusting me
kak diana
en.Zack hacker
wzulhilmi
nadia cosmate ku




Kalo yang ditag tu dah dapat award ni, abaikan la ek.. hu hu hu..



4 comments:

  1. Thanks Ayaz!! :D.. malangnya tag yg dulu pun tak langsai2 lagi.. miahaha.. Busy beno!! =P.

    ReplyDelete
  2. wuhuhu dapat tag.. maseh2..
    tapi dah dapat dulu2. heh3

    wah contengan ni dikire flying kiss? dasat

    ReplyDelete
  3. @AL
    ehe..
    xpe2..abaikan je..

    *flying kiss- hik..saje suke-suki.. XD

    ReplyDelete

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Reserved © 2010-2015 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.