CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

08 October 2010

Gambar yang mantap - Part 2

Farah Zahid | 14:15 |

Pada siapa-siapa yang sedang merokok,
heavy smoker or non-heavy,
atau yang bercadang untuk merokok,
silalah lihat gambar-gambar berikut.



















p/s :
sayangi diri anda sebelum menyayangi diri orang lain

7 comments:

  1. huh jantung tu memang terbaik!

    *Nasib baik tak berkenan ngan rokok..

    ReplyDelete
  2. lawa-lawa dan kretif2.
    gambar no4 paling kretif

    ReplyDelete
  3. gambar no 2 dah digunakan oleh pihak uni aku dekat banner kempen anti merokok. Mula2 aku tgk gila kreatif budak2 ni buat gambar ni.. Lps tu sangsi sbb mustahil ada yg sekreatif ni dekat sin i. maybe diorg amik je dekat internet.. skrg terbukti betul!! Hahaha

    ReplyDelete
  4. hehe..
    gambar2 kat atas ni adalah dari internet,
    sumbernya kena cari sndiri..
    lalalalaa~

    ReplyDelete

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Reserved © 2010-2015 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.