CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

08 October 2010

Aku ada anak?

Unknown | 23:26 |
Pelanggan, hai pelanggan...
macam-macam ragam diorang ni,
heheheh..

tiada kaitan pun!

Kisahnya begini,
petang tadi, ada la budak-budak yang menyibuk,
mereka tanya aku, boleh tak tumpang main kat belakang kedai.
Oleh sebab aku malas nak layan,
aku jawab je,
"Tak boleh dik, boss marah nanti...",
maka budak-budak sengal tu amat tak dengar kata,
masuk juga kat belakang,
entah main apa kat sana,
yang dengar bunyi bising-bising je.

Sedang aku melayan laptop aku,
dari jauh aku dah nampak ada pelanggan datang,
hehehe..hebat tak aku?
Rupanya pelanggan ni adalah abang yang hensem cute-mute hari tu,
har har har..
penumpang pembonceng adalah wanita dan 2 anak kecil,
ku rasa itu isteri dia,
hek...dan sekali lagi aku tepat,
hahahah...

Abang tu melangkah nak masuk kedai,
"Eh, apa bising-bising kat belakang tu? Anak-anak ko eh?
Erkk? anak-anak aku? kejadahnya?
"Tak laa, anak sape ntah, datang sibuk nak main kat belakang tu.."
hahahaha....
Serius sengal abang tu,
ada ke patut dia cakap aku ni dah ada anak?
nikah kahwin pun belum, tetiba dapat anak,
ceh..

Oke,
babak lainnya aku malas nak cerita,
sebab ia melibatkan perbualan biasa antara aku dan pelanggan.
Walaubagaimanapun,
isteri dan anak-anak abang tu cumel amat,
heheheh..
itu aje kesimpulan aku.
Tamat.



p/s :
masih belum apply cuti lagi 2 hari untuk sesi konvo nanti..

4 comments:

  1. @suffer8zine
    nape 101010?
    tarikh aku konvo,
    wee~
    :)

    ReplyDelete
  2. haha. mugkin dh lyaklah kot utk ayaz mendirikan rumahtangga. huhu.

    ReplyDelete
  3. @Ezao' Edogawa
    layak?
    ehe..lmbt lagi kot?
    keje belum stabil..

    ReplyDelete

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Copyright Reserved © 2010-2018 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.