CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

28 September 2010

Zaman sekolah

Farah Zahid | 07:35 |

Tetibe teringat zaman skola menengah, iaitu hampir 1 dekad yg lepas..
ermm...
biase la, dah name budak skola kan,
ade yang muke innocent je, ade yang cam pemalu tapi hakikatnye cam syial peramah,
ade gak yang tengah mengong2, tengah tak matang langsung, tak peduli hape,
especially budak lelaki, ha ha ha... sebab ape?
memang diorang tak matang, nak cakap ape kan? kan?
lagipun level kejantanan kematangan lelaki agak lewat berbanding perempuan..

Banyak kenangan zaman skola yang masih aku ingat2 kan, ehe..
antaranya sempat merase skola sesi petang mase form 1 walaupun bape bulan jek.
serius aku cakap, mase nak balik skola tu,
memasing berebut2 nak naek bas, macam kambing nak masuk kandang,
har har har..
sebabnye bas trip pertama betul2 pas budak2 abes kelas, iaitu 6.30 pm,
dan trip seterusnye ade ar dalam 40 minit kemudian,
(bas yang sama okeh? cume ade banyak trip..)
naseb ar kan, sape tak dapat naek bas trip pertama,
kompem kene tinggal dan naek laa trip seterusnye, huaaaa.....

classmate gue tahun 2002 - pic still B&W, huhuhu...


p/s :
budak2 ragbi kelas aku amat tough..

2 comments:

  1. semua kecik2 lagi masa tu

    ReplyDelete
  2. @suffer8zine
    baru masuk form 3,
    tak sume umo 15,ade budak lompat PTS,
    so ade yg umo br 14...
    ha ha ha...
    muke x matang langsung...

    ReplyDelete

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Reserved © 2010-2015 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.