CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

24 September 2010

Tetamu tak diundang

Farah Zahid | 12:11 |


Saat aku menaip entri ni, aku sedang tak ade keje kat kedai.
Hari2 aku memang sorang2, so aku busan yang amat.
Keje aku adalah bukak kedai jam 10 pagi, kemas kedai,
tunggu customer dan layan diorang jika diorang ade nak order untuk renovation,
pastu aku mengadap laptop, online, blogwalking,
update status, taip entri terbaru kalo ade ide..
(walaupun kadang2 ia merapumeraban)

Lagi...kalo busan gak aku layan anime, lantak la bukan ade orang peduli pun,
kat kedai ni aku sorang je pun, har har har...
(anime yang dah layan banyak kali pun ngadap lagi..)
Pastu nanti 6.30 petang aku tutup ar kedai,
sebab aku yang pegang kunci kedai,
so hari2 keje aku bukak kedai tutup kedai...
Jap, jap..tade kaitan ngan tajuk entri aku hari ni, merepek ajo..


Tetamu tak diundang?
Sejak beberape hari ni, aku rase agak laen macam cket ah.
Dunno how to say it,
juz aku terase macam ade tetamu yang akan datang,
uhuhuhu...
Mesti ade yang cakap, 
"Alaa, perasaan semate2...jangan risau laa..."
Ouuhhh....perasaan apekah ini?



Sum1, HELP me, plzzzzzz..........!!!






p/s :
hati riang + gelisah + marah = emo yang tak stabil

12 comments:

  1. ko emang takut hantu la tu..heheh

    ReplyDelete
  2. @HaNTwO
    ishh3...
    mulut jgn cabul tau..
    bkn pasal hantu...

    ReplyDelete
  3. abis tu pe???? telll me ar!!!! hehe

    ReplyDelete
  4. @HaNTwO
    tetamu nak dtg merisik kot???





    (jgn pecaye okeh?)

    ReplyDelete
  5. farid kamil ke?? ke farid hamil??? hahaha

    ReplyDelete
  6. @HaNTwO
    beliau x mungkin seorang artis spt farid kamil...
    mybe ashraf muslim?
    hak hak hak......



    (dun believe it!)

    ReplyDelete
  7. D:
    sape agknye ek?
    kalo ade artis Jepun dtg ke cpt2 bgtau Mika! Biar Mika serbu tmpt Ayaz.
    Ahaks! XD

    ReplyDelete
  8. takpe2..pasni leh ajak tetamu tu plak bukak tutup kedai. xde la monotonous sgt kn life tu

    ReplyDelete
  9. @Dark Half
    hak hak...
    kalo la kedai tu aku yg pny...

    ReplyDelete
  10. best nye keje u.
    dtg>>buke kedai>>tgu org>>balek uma>>makan>>tido

    best nye..

    ReplyDelete
  11. @- koroe -
    ehe..
    nak wat cemane,
    keje kedai renovation,jadi org tgh aje...
    camtu la kejenye..

    ^.^

    ReplyDelete

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Reserved © 2010-2015 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.