CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

15 September 2010

Kisah orang dewasa

Farah Zahid | 14:43 |
Hari ni bersamaan 6 Syawal 1431H,
bermakna kite masuk raya ke-6 dah pun.
Raya, raya, dan raya.. (part 1 : part 2 : part 3)
ohh...malasnya nak bercerita pasal raya lagi,
mau tukar isu laen la plak, hi hi hi...


Kalo mau dikira2, 3 orang cosmate aku dah selamat...
Yang sorang tu, dah selamat nikah dan dah selamat melahirkan baby gurl.
Err, lagi sorang plak, selamat mendirikan rumahtangga lebih kurang 2 bulan lepas,
dan yang latest ni, sorang lagi dah selamat bernikah pada raya ke-2 baru2 nih...
(beshnye mereka....)


Hmmm...
bercerita pasai kisah orang dewasa ni,
itulaa kan..
kekadang tu, jeles gak ngan member2 yang dah selamat..
Cosmate aku yang 3 orang ni memang dah selamat,
didoakan semoga diorang ni berbahagia selalu hingga akhir hayat.
(tibe2 terdetik, bile plak turn aku...)

Bila berkisah hal ni jugak,
aku bukan nak memilih or cerewet or ape2 laa kan..
sebab sekarang ni susah nak cari pasangan,
lagi2 yang betul2 bertanggungjawab dan boleh diharap.
(ade tu langsung tak boleh harap, hampes ade laa..)
alang2 dah basah baju, baik terus berendam, ahahaha...
tak alih2 kuar pepatah merepek..wawawaw...

Actually nak promote diri sendiri, uppsss....
(ape lagi aku merepek ni?hak hak hak....)
Untuk menjadi calon menantu pakcik Zahid,
ade laa beberapa kriteria utama.
(tak cukup syarat, sila tarik diri, huhuh...)
Kriteria2 yang tersebut adalah seperti kat bawah :

1 - TIDAK MEROKOK
( kalo merokok pun, wajib berhenti serta-merta.. )

2 - MENJAGA SOLAT 5 WAKTU
( tak jaga solat, sila abaikan impian anda..)

3 - ORANG JOHOR
( ni bukanlah syarat utama yang wajib dipatuhi..kalo dah jodoh, tak kire orang negeri mane pun, cuma diutamakan yang johor.. )






p/s :
cari teruna bujang only..hik hik..

6 comments:

  1. aku org johor...dah x merokok...ade kete...ade moto...solat wajib dan solat sunat..tapi aku dah kawin hahahah..

    ReplyDelete
  2. @HaNTwO
    dah kawen?
    x bleh masuk list laa..
    hik...
    ;p

    ReplyDelete
  3. lol. upenye blog ni leh dijadikan tmpt utk mncari jodoh. xD
    hm... btul tu. llki skang sumenye xleh percaya. stgh tu mmg la solat 5 waktu, nmpk alim siot je, tp, x hormat isteri n anak2. dok maki hamun sn sni! pns baran punye mngalahkan harimau. llki cmtu mmg x prlu ade kt dunia ni! grrr! wat sakit ati je!

    ReplyDelete
  4. hahaha bile plak la aku kawen...

    ReplyDelete
  5. @~Mika Darkness~
    sbb tu laa,kne mntk dpt jodoh yg elok2,yg soleh,yg sekufu ngn dri kite..
    wlpn ni agak personal,tp bleh la kot dijadikan cth..
    wee~

    ReplyDelete
  6. @HaNTwO
    x tahu la kan,ehehe..
    (skrg yg dh kawen pn mgaku bujang,aishh..)

    ReplyDelete

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Reserved © 2010-2015 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.