CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

11 September 2010

Kisah malam raya

Farah Zahid | 20:54 |
ooo...apekah?
huu~

Dalam kete, on d way balik kg,
suasana sangat laa ceria, happening segala..
Memang riuh giler, masing2 sebuk bercerita pelbagai,
almaklum jelaa, adik beradik dah 7 orang + mak abah,
memang semangat tak hengat, wawawaw...
Sesampai je kat kg, masing2 buat muke ceria sebab dapat jumpe atok.
Tibe2 ade 1 perkhabaran dari atok aku,
ooo man.....





AIR TAK ADE...!!


boleh kate agak lemah semangat tibe2,
terus jadi malam raya yang syahdu..
sebab kami yang ade dalam rumah atok,
kena mandi air perigi yang amatlah sejuk.
Huhuhu...ape laa nasib kitorang, malam raya tak ade air..
(actually, pagi2 raya tu pun, ramai yang dah queue untuk mandi kat perigi, huhu..)


p/s :
erk, air takde sebab ade paip yang bocor, huhuhu....
(tak sempat amik gambar perigi kat umah atok)

2 comments:

  1. so tak mandi la?// ahahahah

    ReplyDelete
  2. @hamzah ian
    a'ah..tak mandi air paip,
    tapi mandi air perigi lar..

    ReplyDelete

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Reserved © 2010-2015 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.