CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

24 September 2010

Amaran! 21SX : Hangat

Farah Zahid | 21:17 |
Suatu malam yang hening, dalam suasana harmoni, di sebuah rumah agam...


Suami : Sayang, cepat laa... (suara garau ala2 romantik gitu..)
Isteri : Ermm, cepat ape bang?
Suami : Sayang ni, tadi kate nak wat?
Isteri : Ala, jap la bang....
Suami : Mane abang boleh tahan camni, nanti abang tetido, cepatlah sayang....
Isteri : Abang tetido lagi bagus, hee...
Suami : Sayang ni, tak kesian ke kat abang ni?
Isteri : Ayang kesian sangat kat abang... (sambil tergelak2 gedik)
Suami : Dah tu? cepat laa yangggg... (suara menggoda)
Isteri : Oke, oke... abang janji sekali je kan? pastu kite tido eh?
Suami : Yess! Oke sayang, pas settle sume kite tido.. sayang ayang..
Isteri : Yelaa tu... (suara manja..)


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Suami : Ahh, sayang.... sedapnye, segar rase badan abang ni.....
Isteri : Sedap ye bang? Sok ayang wat lagi oke?
Suami : Kalo sayang abang yang wat, hari2 pun takpe, abang lagi suke.. (manje nak mampus!)
Isteri : Sok abang nak lagi?
Suami : Ermm, boleh gak, abang nak yang perisa capuccino plak, boleh?
Isteri : Oke, sok ayang wat ice-blended capuccino..



p/s :
seronok idup berdua, lagi seronok bile dah ber-anak..

5 comments:

  1. hekkk.
    mana dtg 21sx tu :P

    ReplyDelete
  2. berat betol entry ni.pening kepala nk paham.haha.dah tahu ape yg 21sx tu..

    yg part "ahh, sayang.." tu kot yg 21sx nye.

    ReplyDelete
  3. tak hangat la ice-blended kan..

    pape pon,ayaz mmg best..haha

    ReplyDelete
  4. @suffer8zine
    saje,suke-suki...
    kalo 18sx dah biase sgt..
    hak hak...

    ReplyDelete
  5. @- koroe -
    hek hek...
    mmg ice-blended tak hangat..
    saje wat entri "hangat"...
    mmg tade part 21sx..
    name pun suke-suki..
    hihihi...
    thx sudi jengah...

    ^.^

    ReplyDelete

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Reserved © 2010-2015 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.