CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

23 September 2010

Amaran! 21SX aje..

Farah Zahid | 12:14 | |

Oooo...


Toleh kanan, toleh kiri. Pandang kanan, pandang kiri.
.
.
.
.
.
Sila buat macam tu banyak kali sebelum korang melintas,
especially kamu, kamu dan kamu yang bejalan kaki,
okeyh.?
(hek...untuk keselamatan korang gak tuh..)




Kalo korang toleh kanan, toleh kiri,
tengok depan, tengok belakang,
tapi gelap, sunyi, seram tetibe,
ngan bulu roma ketiak tengkuk segala berdiri,
tak perlu la toleh kanan kiri lagi,
cabutttt......!!

Nape asal malam jumaat je,
orang kaitkan ngan jumpe hantu segala?
apekah? di manekah? bilekah?
ooohhh, sume ade -kah ek?





p/s :
syyhhhhh......malam jumaat......

10 comments:

  1. O_o ha'ah ek. knp mlm jumaat msti org kata ade hantu? asal mlm jumaat je hantu, asal hantu je mlm jumaat. pelik... <(O_o)

    ReplyDelete
  2. @~Mika Darkness~
    tu laa pasal,
    nape tah..
    nape tak malam isnin ke,rabu ke...

    ReplyDelete
  3. malam jumaat je orang dah kawin g romen...ari2 lain pun leh je romen kan???

    ReplyDelete
  4. @HaNTwO
    yg dah kawen tu sunat la romen mlm jumaat....
    ish3...
    syyhhh.....

    ReplyDelete
  5. hantu pon nak kacau org romen kot...
    sape-sape romen yang tak baca doa tu..jaga2 ye.

    ReplyDelete
  6. lol. romen pun mlm jumaat, hantu pun mlm jumaat? huhuhu... XDD

    ReplyDelete
  7. @orang-orang
    tau xpe..
    pd yg dah kawen tu,jgn lpe bc doa slalu sblm romen2 tak kire ar hr ape pn korang nak beromen...

    serius,ini tak lawak,okeyh??

    ReplyDelete
  8. @~Mika Darkness~
    he he..
    ta tau nak ckp ape lg..
    :p

    ReplyDelete
  9. aku dah sunat hahahah..sesaje wat lucah plak..opssss

    ReplyDelete
  10. @HaNTwO
    eh,dah sunat mmg la boleh melucah,
    hak hak....
    (ye ke?)

    ReplyDelete

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Reserved © 2010-2015 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.