CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

16 August 2010

Tak heran!

Farah Zahid | 21:58 |
Heh...aku tak heran pun..
sikit pun tak..
kalau kau rasa dengan buat macam tu, kau boleh berlagak dengan aku,
jangan ingat aku akan rasa pelik or heran dengan kau..

Aku pun boleh berlagak, tapi aku bukan jenis macam kau,
aku sedar diri aku, aku hanya makhluk kerdil di sisiNya,
tak layak nak berlagak macam kau..





p/s :
aku cemburu sikit sebab dapat tahu kawan-kawan sekolah, kawan-kawan cosmate ramai dah bertunang dan ada yang dah bernikah pun...
ermm...bila plak turn aku ni ek? (-_-)

2 comments:

  1. farah oh farah. dengan sape ko tak heran ni? hehe.



    aku pun nak bertunang da ni. 2 oktober. tapi tahun nye tak ditetapkan lagi. hehe.

    ReplyDelete
  2. vanilla:
    ohoho..x heran la,ngn sape2 yg nk brlagak ngn aku.. =p
    wah,dh nk btunang..ececeh..yeke x tahu thn ble?slp2 thn ni jgk..ngee... ;)

    ReplyDelete

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright Reserved © 2010-2015 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.