CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

01 August 2010

Illuminati Symbolism

Unknown | 14:33 |

Assalamualaikum...
Salam sejahtera pd kalian.
Sejak beberapa hr yg lepas ni, aku berusaha menjumpai beberapa teori2 yg berkaitan Illuminati dan Freemason..
Aku tak tahu kenapa aku boleh terjebak dgn teori2 macam ni.
pd aku, tak ada salahnya jika kita membaca dan melihat apa2 yg dirasakan boleh menambah ilmu, utk mencabar pemikiran dan membuat perbandingan antara kebenaran dan kepalsuan..
Bukan utk membahaskan secara serius dan tak jugak secara lewa..
aku sekadar ingin berkongsi maklumat.

Aku jugak sediakan laman2 yg kalian boleh lawat utk info yg lebih detail :
1- hikmatun.wordpress.com
2- ibnuyaacob.com
3- mistisfiles.blogspot.com

* jika kalian ada info terkini, ingin berkongsi pendapat, sgt dialu2kan...

0 kata-kata indah:

Post a Comment

terima kasih sebab sudi komen di entri ini,
sila datang lagi untuk memberi komen.

(^o^)

Entri Popular

Copyright Reserved © 2010-2018 musafir-di bumi-Tuhan. Powered by Blogger.